Prekių remontas

Kiek laiko galioja garantija
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms (fiziniams asmenims) nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, nebent prie pre...
Tue, 20 Liepa, 2021 at 10:41 RYTE
Sugedo prekė, kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo
Sugedus prekei prašome susisiekti su UAB "Varle" Servisu: servisas@varle.lt arba skambinti +370 670 95555 ir mūsų serviso darbuotojas nukreips į r...
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 at 12:41 PO PIETŲ
Ar priduodant prekę į servisą remontui reikia pateikti kokį dokumentą
TAIP. Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įs...
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 at 12:43 PO PIETŲ
Kokiais atvejais garantija netaikoma
Garantija nėra taikoma:   •prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių; •prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį; •prekėms, kurių ...
Fri, 7 Gegužė, 2021 at 11:31 RYTE
Koks būtų remonto terminas
Terminai yra preliminarus. Jei prekė tvarkoma Lietuvoje, tai nuo poros savaičių iki 1,5-2mėn. Jei prekė tvarkoma užsienyje tai apie 3-4mėn.
Fri, 7 Gegužė, 2021 at 11:32 RYTE