Prekių remontas

Kiek laiko galioja garantija
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms (fiziniams asmenims) nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, nebent prie pre...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:50 RYTE
Sugedo prekė, kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo
Sugedus prekei prašome susisiekti su UAB "Varle" servisu: servisas@varle.lt ir mūsų serviso darbuotojas nukreips į reikiamą autorizuotą servisą.
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:51 RYTE
Ar priduodant prekę į servisą remontui reikia pateikti kokį dokumentą
TAIP. Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įs...
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 - 12:43 PO PIETŲ
Kokiais atvejais garantija netaikoma
Garantija nėra taikoma:   •prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių; •prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį; •prekėms, kurių ...
Fri, 7 Gegužė, 2021 - 11:31 RYTE
Koks būtų remonto terminas
Terminai yra preliminarūs. Jeigu prekė tvarkoma Lietuvoje, tai remonto darbai gali užtrukti nuo poros savaičių iki 1,5-2mėn. Jeigu prekė tvarkoma užsienyje ...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:53 RYTE