Informacija apie užsakymą

Ar galima prie užsakymo pridėti dar prekių (prie seno užsakymo)
NE. Reikėtų sudarinėti naują užsakymą.
Fri, 13 Sausis, 2023 - 10:27 RYTE
Jeigu atšaukčiau užsakymą, kada būtų grąžinti pinigai
Įprastai pinigai grąžinami iki 3 d.d., jeigu duomenys užsakyme nurodyti tvarkingai. Kitu atveju, grąžinimas gali užtrukti iki 10 d.d. Tuomet būtinai su Jumi...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 10:42 RYTE
Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę
Rašykite laišką atsakingam užsakymo vadybininkui, nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite prekės nuotraukas, kurią gavote. 
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:12 RYTE
Mano užsakymas vėluoja, kada galima jo tikėtis
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37067095555. Konsultantas išsiaiškins numatomą pristatymo datą su Jūsų užsakymo vadybininku ir su...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:16 RYTE
Kaip galiu pakeisti savo pristatymo adresą
Adreso keitimas, jau pateikus užsakymą, deja, bet nebegalimas. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37067095555 ir esant galimybei, du...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:17 RYTE
Kokios yra užsakymo pristatymo būsenos
Jūsų užsakymo siuntimo būseną pamatysite elektroniniame laiške. Tame pačiame elektroniniame laiške ieškokite nuorodos „Peržiūrėti užsakymo būseną internete“...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:44 RYTE