Informacija apie užsakymą

Ar galima prie užsakymo pridėti dar prekių (prie seno užsakymo)?
NE. Reikėtų sudarinėti naują užsakymą.
Fri, 7 Gegužė, 2021 at 12:59 PO PIETŲ
Jei atšaukčiau užsakyma per kiek grąžinat pinigus
Pinigai yra grąžinami nuo 1 iki 3 d.d. į tą pačią sąskaitą.
Fri, 7 Gegužė, 2021 at 12:59 PO PIETŲ
Ką daryti jei gavau ne tą prekę
Rašyti laišką su nuotraukomis, nurodant savo užsakymo numerį atsakingam vadybininkui.
Fri, 7 Gegužė, 2021 at 1:00 PO PIETŲ
Mano užsakymas vėluoja, kada galima jo tikėtis
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37067095555. Konsultantas pasitikslins už Jūsų užsakymą atsakingo vadybininko/ės ir informuos.
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 at 12:11 PO PIETŲ
Kaip galiu pakeisti savo pristatymo adresą
Pateikus užsakymą, adreso pakeisti, deja, jau negalima. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37067095555 ir esant galimybei, duomenis ...
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 at 12:19 PO PIETŲ
Kokios yra užsakymo pristatymo būsenos
Jūsų užsakymo siuntimo būseną pamatysite elektroniniame laiške. Tame pačiame elektroniniame laiške ieškokite nuorodos „Peržiūrėti užsakymo būseną internete“...
Wed, 17 Rugpjūtis, 2022 at 12:34 PO PIETŲ