Informacija apie užsakymą

Ar galima prie užsakymo pridėti dar prekių (prie seno užsakymo)
NE. Reikėtų sudarinėti naują užsakymą.
Fri, 13 Sausis, 2023 - 10:27 RYTE
Jeigu atšaukčiau užsakymą, kada būtų grąžinti pinigai
Įprastai pinigai grąžinami iki 3 d.d., jeigu duomenys užsakyme nurodyti tvarkingai. Kitu atveju, grąžinimas gali užtrukti iki 10 d.d. Tuomet būtinai su Jumi...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 10:42 RYTE
Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę
Rašykite laišką mums į pagalba@varle.lt arba užsakymo sudarymo informaciname laiške nurodytam vadybininko kontaktui, nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite...
Mon, 2 Rugsėjis, 2024 - 12:51 PO PIETŲ
Mano užsakymas vėluoja, kada galima jo tikėtis
Jeigu užsakymas vėluoja, atsakingas vadybininkas tikslina datą ir taip Jus informuoja tiek SMS pranešimu tiek el.paštu.  Vis tik, jeigu kyla klausimų, s...
Tue, 3 Rugsėjis, 2024 - 7:39 RYTE
Kaip galiu pakeisti savo pristatymo adresą
Adreso keitimas, jau pateikus užsakymą, deja, bet nebegalimas. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +37067095555 ir esant galimybei, du...
Fri, 13 Sausis, 2023 - 11:17 RYTE
Kokios yra užsakymo pristatymo būsenos
Jūsų užsakymo siuntimo būseną pamatysite elektroniniame laiške. Tame pačiame elektroniniame laiške ieškokite nuorodos „Peržiūrėti užsakymo būseną internete“...
Tue, 3 Rugsėjis, 2024 - 7:40 RYTE